pátek 2. června 2017

Vlčí máky.








7 komentářů:

  1. Je vlčí mák! Ty mám taky ráda! Nejmíň dva roky jsem je nefotila. Musím jít do akce.

    OdpovědětVymazat
  2. :-)
    jo.
    mě se taky líbí a přitahuje.

    a tady na blogu jsem si i upravila nastavení, aby když se klikne na fotku - tak se objeví v celé velikosti a volně se přechází z jedné fotky na druhou.

    OdpovědětVymazat
  3. moc pěkný vlčí mák, hlavně ta poslední s rozmazaným pozadím, ta se mi líbí nejvíc :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ratko, mě taky. je to odpoledne nebo spíše mírně navečer v protisvětle. a
    to rozmazaný pozadí - no, učím se malinko technický věci a zkouším...a baví mě to. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. vlčičí máky mám moc ráda!

    krásne sú všetky (ten tie drôty sa tam nehodia ;-) ) posledná je wellmi zaujímavá, ale nakoľko tuším v tých romazaných siluetách nejaké rušivé civilizačné prvky, tak sa mi najviac páči tretia zdola (ešte malinko víc posunúť, aby fofografovaný objekt nebol v strede a dať preč tú červenú škvrnku iného vlčičieho maku, čo ti tam do fotečky posunul vietor ;-) )

    a bude to dokonalosť sama - tá fotografia by sa mohla volať koncetrované letno :-)

    OdpovědětVymazat
  6. aj tá druhá zdola je výborná - zaostrené na kvet a rozmazané pozadie - to je wellmi pekné!

    hm, počula som aj takú teóriu, že niekto nefotí, pretože mu to bráni prežívať realitu naplno, že sa potom sústredí na fotografovanie a nie na vnímanie krásy prírody. no ja to mám teda úplne naopak ;-)

    ....bola som s nefotivou kamoškou na hrade a fotila som ako obvykle, yak zdivená. ona sa mierne nudila, ale potom ma začala pozorovať a intenzívne premýšľať. zjavne sa snažila na niečo prísť ;-)

    no a potom sa s nechápavým úsmevom opýtal: ty, Jani, a čo ty z tých fotiek vlastne máš? 8 - )

    hm, no to som sa hlboko zamyslela pre zmenu ja, a som jej povedala, že no predsa radosť! ;-)

    ale uvedomila som si, že jej to vlastne ani neviem nejako zmysluplne vysvetliť....

    OdpovědětVymazat
  7. fofografovanie mne osobne, naopak, prináša rôzne zážitky navyše - napr. bez foťáka by ma ani len nepadlo liezť na okraj ľadovcovej trhliny ;-)

    OdpovědětVymazat