úterý 17. listopadu 2015

Olomouc

Saulovo.                                                                                                                             10.10. 2015


Polojasno.                                                                            
Chladno.

Zataženo.
Mrazivo.
Déšť.

Světy.

Sv. Kopeček - svatba.
Olomoucké tvarůžky.

Burčák, můj první v životě.
Poprvé Pendolinem.




Pod hradbami










Městem


Horní náměstí - Sloup Nejsvětější Trojice.





Orloj


U Anděla


U Želvy





Zastavení s Galileem...








                                                                                                                                    pokračování příště.


10 komentářů:

  1. Ten orloj si tam dala schválně,abys odradila všechny případné návštěvníky Ol.?:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. naopak, prostě kdo váš orloj zblízka a naživo neuvidí, neuvěří :-))
      rarita.

      Vymazat
  2. proč by je měla odradit? :o)
    Náhodou si matně z šerověku dětství pamatuju tu zeď kolem parku a věrnost za věrnost. Fakt, je to zvláštní, to je přesně ta zeď, co jsem měla pocit, že si pamatuju.

    A taky mi sepnulo, že tak nějak vůbec mám ráda tyhle zdi kolem parků. Je v nich víc než v načesaných trávnících uprostřed.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) a mají tam i kaštany v parku, byly popadané na zemi.
      v tom parku bylo hezky, navíc ten podzim.

      Vymazat
  3. Ten památník "Ljubav za ljubav" je další naše ostuda.
    Ale aspoň mají dezdomovci nějakej bejvák.
    Před Barčiným foťákem tam myslím taky jeden prchal:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale jsou na něm hezké kočičky :-)

      Vymazat
  4. Ty kočičky jsou po celý Ol,ty dělá nějakej místní umělec(já to fakt nejsem:-) a lepí je po rozích baráků i jinde.
    Jo Barčo a kde je ježek s banánem?!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, já vím :-) upozornovals mě na ně a viděla jsem je ještě na dvou místech. :-)
      no, tak nehoň mě :-) vydrž. :-)

      Vymazat
    2. Takovýhle kočky?

      https://www.fotoaparat.cz/fotogalerie/fotografie/404683/?page=03cc3c25a5f52610b17f766fcc9641d4

      https://www.fotoaparat.cz/fotogalerie/fotografie/406446/?page=09b548e7ac5fbf47ea0bcd0f0850daee

      https://www.fotoaparat.cz/fotogalerie/fotografie/406447/?page=09b548e7ac5fbf47ea0bcd0f0850daee

      Tyhle jsou Liberecko-Jablonecký a ten pan fotograf už jich nasbíral kolem stovky. :-)

      Vymazat
  5. Ty naše jsou víc realistický a všechny černý,ale v principu je to to samý.

    OdpovědětVymazat